Doporučujeme

ak-xiaomi-vanoce-230-2

Jak s RK spolupracovat

sr-rscs-logo-150

„Renomé je určitě jedním z rozhodujících znaků. Při našem dlouholetém působení na realitním trhu jsme si ověřili, že záštita silné známé značky, jakou je Česká spořitelna, u klientů jednoznačně vyvolává pozitivní pocit. Vědí, že jde o solidní společnost, které mohou důvěřovat. Na naši realitní franšízovou síť, jako člena této skupiny, to samozřejmě klade nároky dodržet nastavený vysoký standard klientského servisu a kvalitní práce,“ říká Miloš Červenka, člen představenstva Realitní společnosti České spořitelny. U realitních kanceláří známých jmen mívá klient záruku, že dbají na kontrolu svých makléřů a v rámci zachování dobrého jména na trhu provádějí pravidelné kontroly kvality. Často bývají členy profesních sdružení a asociací, jejich zaměstnanci mají povinnost dodržovat etický kodex a v některých případech mají i zástupce, ombudsmana, pověřeného řešením stížností a námětů od klientů.

Pokračování na Realit.cz

Příspěvek do diskuze
:
:
: *Vyplňte tento kód: 365 (slouží k ochraně proti komentářovému spamu)
:
Všechny položky jsou povinné
Vytvořilo Anawe
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.
Rozumím
x